Nimittäin ensimmäinen nollarata agilityn kolmosluokasta. Jopa kuuden "huonon" tuloksen jälkeen kun olin jo sitä mieltä että me ei siihen nollaan edes kyetä... no tänään Letun seitsemäs startti kolmosissa Tampereella sitten meni virheittä ja ihanneajan sisään!

Rata oli hyppis ja tuomarina Kari Jalonen. Meidän lähtövuoro oli ison kisan loppupuolella, ehdin hyvin miettiä rataa ja verrytellä ja viritellä lettua. otin jopa muutaman verkkahypyn jotta sain palkattua sitä tiukoista siivekkeiden kiertämisistä, ja se näemmä kannatti! Rata meni varsin sujuvasti ja pujottelulla lettu oli varman oloinen. Ei vielä mikään vauhtihirmu mutta tällaisista suorituksista meidän molempien itsevarmuus kasvaa!

Toinen rata (agi) ei sitten mennytkään ihan niinkuin piti. Lettu karkasi jo lähdössä eka esteen ohi, ja vaikka sain sen sitten aloittamaan uudestaan hyvin ja se pujottelikin reippaasti, tuli kämmi sellaisessa kohdassa missä olin jo ensimmäisenä radan nähdessäni sanonut olevan Letulle vaikea paikka! Senkin jälkeen Lettu vielä jatkoi mutta meni selvästi epävarmaksi ja valittuaan väärän putken mun ei auttanut muuta kuin kutsua se pois ja juoksuttaa viimeisen esteen yli. Jotenkin luulen että Lettu kuitenkin oli tässäkin kohden itseensä tyytyväinen, ja toisaalta luulen että sille tekeekin ihan hyvää saada vähän karkailla ja huomata että mä en siitä suutu. Mun pitää vaan alkaa sitten tarkentaa ohjausta ;)