Haapaniemen pallokentällä. Ihan alkuun seuraamista naksun kanssa, eikä se nyt yrittänytkään edistää... onhan tuo kyllä ennenkin huomattu että Lettu tietää milloin mulla on naksu kädessä ja on se silloin tosi skarppi. Liian viisas koira... näinhän mä olen tuosta ajatellut jo pitkään...

Sitten ruutuun. Olin laittanut kentän laidalle myös luoksetulomerkit (valkoiset) ja ruutu (punaiset merkit) oli vähän viistossa niin että lähetyspaikkaan näkyi myls nuo luoksetulomerkit. Ja sinne luoksetulomerkillehän lettu sitten lähti. Kutsuin pois ja lähetin uudelleen, sama juttu. Sitten menin lähemmäs, ja vielä lähemmäs.... Lettu ei lähtenyt enää minnekään. Vasta n. 7 metrin päästä se meni ruutuun (onneksi siellä oli makupala-alusta) ja sittenkin hiipien varovasti. Tästä lähietäisyydeltä sitten toistoja jotka meni ihan ok, mutta heti kun otettiin enenmän etäisyyttä Lettu kieltäytyi lähtemästä. Voihan kele!

Luoksetulo, takapalkka, kaksi toistoa joissa ensin palkalle ekalla pysäytyksellä sitten suoraan uusi kutsu josta pelkkä toka pysäytys (tartti kaksi käskyä) ja tästä palkka sitten minulta heittämällä. Ihan ok vauhdit ja pysähdykset.

Väliin vielä seuraamista joka oli taas oikein hyvää, sitten kaukot. Kohtuullisen läheltä, ensin lievä juurtuminen mutta kun alkoi toimia oli oikein pätevä.

Lopuksi vielä ruutu, nyt Asko oli kerännyt ne luoksetulomerkit häiritsemästä pois. Lettu meni ruutuun laukaten :) voi että olin onnellinen!