Koirakorvessa. Olin tehnyt kolme janaa, joista kahdessa vieraat esineet (hammasharja ja pieni pallo). Ekalla janalla oma kangasesine. Sen Lettu toi hyvin, joskin ei meinannut edetä suoraan vaan bongasi jonkun poikittaisjäljen, jota sitten tarkasti molempiin suuntiin.

Toisella janalla myös ongelmia etenemisessä, lopulta siirtyi kolmannelle janalle josta pitkän etsiskelyn ja yhden uuden lähetyksen jälkeen toi esineen. Keskimmäinenkin esine saatiin nostettua pienellä painostuksella.

Oli siis melko huono suoritus. Esineet kyllä nousivat, mutta hammasharjaakin pureskeli (!) ja suunnat ihan hukassa. Nyt treenataan vaan yhtä janaa kerrallaan muutama kerta eikä ainakaan mennä isoon ruutuun ennekuin kokeessa.