Mulla oli varmaan eri koira kuin eilen :D Aholaidassa, kentällä lunta, pikkupakkanen.

Ekaksi seuraamista. Pitkä pätkä niin että vain lähtiessä palkka, sitten käännöksiä ja nopeuden vaihdoksia ja kaikenlaista ja vasta lopussa toinen nami. Hienosti meni, ihan pari kertaa kontakti vähän laski mutta pienellä "tsot tsot" äänellä palasi ruotuun. Sitten askelsiirtymiä ilman palkkaa, tosi mainioita olivat.

Ruutu, ilman palkka-alustaa. Ennen lähetystä Lettu zuumaili ihan eri suuntaan, ja olin vähän epävarma näkikö ruutumerkkejä ollenkaan. No, meni kuitenkin suoraan ruutuun mutta ignoorasi seiso-ksäkyn ja nuuhki lumesta jalanjälkiä. Kolmannella käskyllä kuitenkin seisahtui, tästä ensin kehuja ja sitten kutsu mun luo palkalle. Toinen lähetys heti perään, nyt kuunteli käskyä ja jäi hienosti keskelle seisomaan. Lähdin kävelemään kohti ja Lettu otti muutaman askeleen vastaan, annoin uuden käskyn ja menin palkkaamaan. Jätin Letun sinne seisomaan, kävelin pois ja otin vielä seuraamaan tulon, tämä meni hyvin.

Hyppynouto 700 grammaisella kapulalla, este kuitenkin liukkauden vuoksi vain 30 cm. Palkkasin Letun kun olin heittänyt, sen jälkeen Lettu teki kyllä ihan 10 arvoisen hyppynoudon. Hienoa!

Luoksetulo, kaksi kertaa niin että jätin takapalkan. Eka kerralla pysäytys seisomaan, oli täpäkkä, vapautus palkalle. Toka kerralla pallon heitto mun taakse, tuli hyvää vauhtia alusta asti. Kun oli hakenut pallon juostiin yhdessä sinne takapalkalle takaisin. Sitten pelleiltiin palloilla.

Mukavat ja iloiset treenit :)