Alaosaston jälkipäivä Muuramenharjulla. Meille oli jäljen tallannut IH, ja luulenpa että se oli sellainen alokasluokan mittainen mutta ilman janaa, lähtö suoraan tieltä tällä kertaa. 2 tuntia vanha.

Lettu oli selvästikin lähdössä janalle, se oikein nojasi valjaisiin ja kuono ylhäällä. Kun se vähänkin laski päätään päästin sen menemään, ja aika reippaasti se lähtikin. Aloitussuoralta se kummallisesti kääntyi sivuun ja oli aivan kuin olisi jäljestänyt. Kun perässä kulkenut ryhmä kehotti mua kääntymään takaisin, tein niin ja siinä vaiheessa Lettu olikin jo sotkeutunut liinansa kanssa joten ei se olisi itse päässytkään palaamaan oikealle jäljelle.

Kun sitten tulimme takaisin, lettu hetken pohdittuaan alkoi jäljestää. Aluksi se meni vähän kaahottaen mutta kohtuullisesti pysyi kuitenkin jäljellä. Puolenvälin tietämillä se selvästi paransi työskentelyään. Viidennen kapulan nostettuaan minä kehuin sitä aivan valtavasti, olin itse laskenut kapulat väärin ja luulin että se oli kuudes! Olisi pitänyt lopettaa suosiolla siihen... Lettu kyllä lähti tästä eteenpäinn jäljestämään ja jäljestikin tosi tarkasti lopun, mutta meni kummallisesti kapulasta yli. Mun oli pakko kutsua se takaisin jotta pääsin loppupalkkaamaan sen.

Olin kuitenkin kokonisuutena varsin tyytyväinen Letun suoritukseen, ja Lettu oli silmiinpistävän innoissaan pienen tauon jälkeen :)