Agitreenit Halilassa, vaihteeksi RA vetämässä. Riikka osaa tehdä treenejä jotka sopivat mulle, musta ne on aina hurjan sujuvia eikä ollenkaan ongelmallisia ohjattavia. Tämä on tietysti harhaanjohtavaa koska kisaradat ei ollenkaan aina ole sellaisia...

No me mentiin taas ekana, ja Lettua ei se tuntunut haittaavan. Alkurata meni melko hyvällä tempolla joskin pujotteluun Lettu meni tosi varovasti sisään, minäkin olin ehkä vähän koiran edessä enkä selkeästi auttamassa sitä avokulmasta sisään niinkuin minun piti tehdä. Putki ja A- yhdistelmä meni joka kerta oikein, mikä on tietysti hieno juttu. Toisella A:n alastulolla kuitenkin minä rynnistin liikaa seuraavalle esteelle ja Letulle tuli kiire ja se loikkasi kontaktin, lisäksi se mun kiirehtimiseni aiheutti sen että Lettu jatkoi samaa vauhtia väärään päähän putkea eikä kääntynyt esteelle 13.

Otettiin koko rata uusiksi nyt niin että otin rauhallisemmin tuon A:n alastulon ja tein valssin esteiden 12 ja 13 väliin. Tämä toimikin varmemmin.

En tehnyt toista treeniä ollenkaan ettei taas kävisi niin että letulta loppuu veto, nyt sille jäi vielä hinku päälle päästä treenaamaan!

1426198.jpg